HJÄRTA RÄKBAGUETTER

♥ Jag säger bara fyyy om dagens morgon! Hade knappt sovit någonting och var tvungen att gå upp tifigt för att hinna med bussen, men självklart orkade jag inte det. Efter mycket stressande sprang jag till bussen men jag har  helt missbedömt hur långt det är till busshållsplatsen. så där stod jag och glodde i tio minuter innan bussen äntligen kom. självklart var den full av bönner också.
För att slippa bli kallad bonne själv så ska jag påpeka att NEJ JAG BOR INTE PÅ LANDET, jag är bara
jävligt lat! 

♥ Hade egentligen veckans jobbigaste skoldag men sista lektionen på tre timmar var inställd så slutade 12.50, precis vad jag behövde! drog mig ner till stan och fika med nathalie och emma, räkbagutter i mitt hjärta!

♥ Tänkte börja knåpa på mitt CV så mamma blir glad, hon gnager på mig om att jag ska skaffa ett jobb. För jobba är ju kul har jag hört....
 För övrigt dså ska mamma ha tupper ware(?) party ikväll så jag och pappa har blivit bortschasade från kök och vardagsrum och sitter nu och nördar oss framför var sin bärbar data, så det brukar se ut i min familj!

♥ Senare blir det träning! ska bli skönt, inte tränat på två veckor nu pga. att jag blev sjuk av den förbaskade svinsprutan och för att jag hade en sträckning i benet. klenfan är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0