FYSIK OCH ENGELSKA PLUGG

en och en halv månad sen senaste inlägget, är fan bäst!
Tur att jag har en thilda som nu fått mig att tagga blogg igen. Så de närmaste tre veckorna ska jag och thilda ha minst en bloggstund
per dag! :)

Nu sitter jag och taggar plugg, engelskauppsats och fysikplugg till nationella står på schemat.
Lite halvpepp...
Ikväll blir det träning med p95killarna kl20, grymt rolig träning faktiskt. Sist kunde jag inte sitta på en vecka! kan misstolkas, men det var faktsikt bara sjuk träningsvärk i hela kroppen, INGET ANNAT!

Kan ju tilllägga att jag lade upp min hemsida i webdesign häromveckan, check it out
www.skolweb.varberg.se/ps142/index.html

Om någon av någon anledning skulle läsa detta så gå in på www.thildaericson.blogg.se för den rockar lite hårdare än min.


webcameran äger mer än skolböcker


Kommentarer
Postat av: Thilda

En awesome blogg stund per dag, kommer äga :D

Tänk vad många inlägg du får då ;) hihi!

2010-01-19 @ 13:15:29
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, jaaa. du kommer spamma järnet:)

2010-01-19 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0