TO MY ONE AND ONLY

detta inlägg är tillägnat mathilda ericson, min trognaste...och enda läsare

trots hennes tjat har jag inte uppdaterat på ett tag, gick(ramlade) och skaffade en gipsad arm istället
NOTE TO MYSELF: skaffa aldrig gips!
idag har jag varit "ledig" och har istället för skola städat mitt rum och pimpat mitt gips
från fult rött med hakkors till lilaaaa, gipset är nu nästan snyggt!
ikväll hade jag tänkt få tag på nathalie eftersom hon inte svarade igår, tönt!

här kommer lite viktiga datum
30 januari - partyyy
31 januari - PS musikalen
13 februari - 18årsfest
15 februari - annabanan fyller 18år
20 februari - gipset åker aaaaaav:):)
21 februari - vi åker äntligen till IDRE

nu har jag kramp i hela armen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0